Centar za pravilnu hrono ishranu, centar doktorke Ane Gifing | Dr Gifing
Pretraga

O centru

O Centru dr. Gifing

Ordinacija dr Gifing (prvobitan naziv Anti Aging diagnostic Centar dr Gifing) postoji od 2003. godine. Nastao je kao dijagnostički centar koji se bavio anti age medicinom, odnosno usporavanjem procesa starenja.

Tokom narednih godina, posvetili smo se prevenciji i terapiji gojaznosti, metaboličkih sindroma i centar dr Gifing se usmerio se ka kompletnoj preventivnoj medicini.

Program ishrane dr Gifing je patentiran 2007 godine, pod nazivom Hrono-nutricija dr Gifing.
Više od 60.000 pacijenata je testirano u našem centru.

Osim programa ishrane, Ordinacija dr Gifing pruža brojne druge usluge, koje se koriste u preventivne i dijagnostičke svrhe.

CCM (kalorimetrija)

Detaljna analiza metaboličkog stanja organizma procenom učešća ugljenih hidrata, masti i belančevina u stvaranju energije. Rezultati dobijeni CCM-om daju dodatne smernice kako individualno primeniti program hrono ishrane u cilju dobijanja najboljih rezultata

Test intolerancije na hranu

Određivanje in/tolerantnosti na različitu vrstu hrane i pojedine sastojke hrane. Ovaj test se radi u sklopu svakog od programa hrono ishrane, ali se može sprovesti i samostalno (tada pregled ne uključuje i pregled kod lekara i savetovanje za suplementaciju);

Merenje sastava tela

Merenje se obavlja u sklopu svakog od programa hrono ishrane. Pored ukupne telesne mase, segmentna analiza tela daje uvid u sastav tela tj. količinu masti, mišića, proteina, minerala, vode itd. Takođe, vaga izračunava i nivo bazalnog metabolizma, vrednost fizičke kondicije, kao i zdravstveni rizik. Rezultat dobijen ovim merenjem pomaže stručnjacima u kreiranju individualnog pristupa programa hrono ishrane;

TMG (tenziomiografija)

Najpreciznija dijagnostika brzine, simetričnosti, snage kontrakcije i relaksacija mišića. Metoda se preporučuje osobama kojima je neophodna fizikalna terapija posle oštećenja mišića i vezivnog tkiva, rekreativnim i profesionalnim sportistima, svima koji žele da održe dobro stanje lokomotornog aparata. Na osnovu rezultata pregleda, terapeut ili trener, dobija uvid u kom smeru bi trebalo da ide dalja fizikalna terapija tj. koje grupe mišića treba trenirati i na koji način;

Bioidentični hormoni

Tokom životnog veka svake osobe dolazi do pada nivoa polnih hormona u telu. Ovo dovodi do niza neželjenih manifestacija, kao što su talasi vrućine, pad mentalne i mišićne snage, promenljivo i često, depresivno raspoloženje, pad polne želje i polne moći itd. Takođe, posledica hormonalnog disbalansa jeste i povećavanje rizika od nastanka oboljenja srca i krvnih sudova, šećerne bolesti, poremećaja rada štitaste žlezde, malignih oboljenja, pad kvaliteta kostiju itd. U cilju umanjenja ovih neželjenih tegoba, kao i u cilju prevencije oboljenja koja nastaju usled hormonalnog disbalansa, preporučuje se primena bioidentičnih hormona. Oni su u potpunosti nalik onima u ljudskom organizmu i u potpunosti su prirodnog – biljnog porekla, bez neželjenih efekata. Primena bioidentičnih hormona se preporučuje svim osobama koje su ostale bez dovoljne prirodne produkcije polnih hormona (menopauza i andropauza, kao i tokom perioda koji im prethodi);

Slobodni radikali i oksidativni stres

Slobodni radikali su dovedeni u vezi sastarenjem, ali i sa razvojem preko stotinu patoloških stanja/oboljenja. Oni se normalno stvaraju u organizmu, ali se i neutrališu. Kada ne postoji balans između stvaranja slobodnih radikala i neutralisanja, dolazi do njihovog porasta u tkivima, što uzrokuje neko od brojnih oboljenja i ubrzava starenje. FRAS metodom se određuje količina slobodnih radikala i ukupni antioksidativni kapacitet plazme ispitanika, što daje uvid u stepen ugroženosti organizma njima. U skladu s tim, savetuju se određene aktivnosti koje bi umanjile njihovu produkciju i/ili neutralisale već stvorene slobodne radikale. Ponovnim testiranjem se prati efekat primenjenih mera u funkciji vremena. FRAS se preporučuje svim osobama koje imaju neko hronično oboljenje (bolest srca i krvnih sudova, šećernu bolest, gojaznost, hronične bolesti pluća, maligno oboljenje itd.), ali i pušačima, sportistima koji se intenzivnog bave sportskim aktivnostima, kao i svim onim koji imaju faktore rizika za nastanak bolesti (povišen pritisak, masnoće u krvi, izloženost stresu itd.);

Program odvikavanja od pušenja

Ovaj program se sprovodi aparatom za Biorezonantnu medicinu. Pristup je u potpunosti individualan i veoma efikasan. Potrebno je do tri terapije da se osoba odvikne od pušenja, pri čemu neće imati apstinencijalne tegobe.

Zakažite pregled